Visita a l’Arxiu Històric de les Terres de l’Ebre

El passat dimarts 21 de novembre, es va endegar el cicle de visites anual dels sis grups de 1r de Batxillerat a l’arxiu històric de les Terres de l’Ebre. Enguany els primers varen ser els alumnes del 1rE, l’artístic. Van realitzar l’habitual sessió de recerca sobre un important personatge tortosí del segle XIX. Des de l’AHTE es prepara tot un seguit de material per tal d’introduir l’alumnat en la realització d’un projecte de recerca històrica. També se’ls ensenya les instal·lacions i se’ls explica el funcionament d’un arxiu i l’emmagatzament corresponent del material informatiu.