Tuna Folk

Divendres 13 de febrer els alumnes del 2n de batxillerat artístic varen rebre la visita de la Tuna folk, formada per un grup de nois de Tortosa que canten música festiva a part de la típica de les tunes. Pau Cardona, un dels alumnes del grup, és un dels membres de la Tuna folk justament, amb la qual cosa l’emotivitat ha estat molt present a classe. Diverses alumnes han ballat jota i pas dobles, en un ambient festiu. Ens ho hem passat molt bé amb aquest tipus d’activitat que apropa les activitats musicals al nostre centre.

IMG-20160212-WA0002