Sortida a la zona del Garraf

Des de les tutories dels dos cursos de batxillerat artístic i escènic va organitzar-se una sortida a la zona del Garraf per prendre part, com cada any, en diverses activitats de caire artístic. Durant el matí van fer una visita a la Catalonia Film School, de Vilanova i la Geltrú. Se’ls va oferir un taller d’interpretació molt divertit i instructiu. A la vegada, van escoltar una masterclass sobre el paper dels cinematògrafs, així com els van fer cinc cèntims sobre el format dels graus que s’hi poden estudiar. Va resultar una visita acadèmica molt interessant, que sol donar bons resultats ja que quasi cada any alumnes del nostre centre elegeixen aquesta escola de cinema per als seus futurs estudis.
A la tarda, va ser el torn de la visita a tot un palau de l’art, el Cau ferrat de Sitges: un museu del col·leccionista, espill del modernisme català, que ha esdevingut tota una joia en l’àmbit artístic. Tot l’alumnat va prendre part en una visita guiada durant la qual van poder saber sobre la vida i obra d’un personatge excepcional, el dramaturg i pintor Santiago Rusiñol.