Sandra Sabaté i Turon guanyadora a la VIII Fira literària Joan Cid i Mulet de Jesús.

Sandra Sabaté i Turon, alumna de 2n de batxillerat humanístic, ha estat la guanyadora del premi de treballs de recerca per a alumnes de batxillerat dels instituts de Tortosa i de Roquetes a la VIII Fira literària Joan Cid i Mulet de Jesús. Els membres del jurat,formats per professors dels centres de secundària tortosins i del de Roquetes, van decidir per unanimitat que el seu treball, La Zuda revista literària de Tortosa, era mereixedor del premi, ja que estava molt ben elaborat i estructurat,i l’alumna havia realitzat una acurada recerca sobre una de les grans revistes literàries publicades a la ciutat des de 1914 a 1933. Justament enguany aquesta publicació va començar a editar-se ara fa cent anys. Felicitem la Sandra, el seu tutor Manel Ollé, i el Departament de llengua i literatura catalanes, per aquest nou èxit aconseguit, tot un orgull per al centre.