Ruta literària Manuel Pérez Bonfill

En el marc de la festivitat de Sant Tomàs d’Aquino es va inaugurar la Ruta literària Manuel Pérez Bonfill, en la qual van participar alguns alumnes que cursen les assignatures de literatura catalana i castellana. Els professors acompanyants varen ser Pep Pinyol i Emigdi Subirats, l’autor de la ruta. Es va recórrer alguns indrets de la ciutat relacionats amb la vida i l’obra del nostre professor de sempre. S’endega davant del seu domicili personal, al costat de la llibreria La 2 de Viladrich, per passar al carrer Cervantes i al Hemingway, amb dos noms d’alt ressò literari. A partir d’aquí es fa una aturada al carrer de Mercaders, on històricament estava l’escola de dansa d’Anna Bel, la seua esposa. La següent aturada és al carrer Moncada on estava situat el primer institut d’ensenyança pública. Durant la ruta es realitzen recitacions i lectures en prosa, també pot haver-hi acompanyament musical.