Presentació del llibre La revista la Zuda

El proper divendres 17 d’abril tindrà lloc la presentació del llibre La revista la Zuda, de Sandra Sabaté, alumna del nostre centre fins al curs passat, treball guanyador del premi de recerca de la fira literària Joan Cid i Mulet de 2014, finalista dels premis  Ramon Calvo (branca humanística i social) i seleccionat als premis de la Universitat Pompeu Fabra. El premi serà lliurat en el marc de la jornada estudiantil de l’esmentat certamen, a la vegada que es donarà a conèixer el guanyador del premi de l’edició d’enguany. El llibre és el setè de la col·lecció de treballs de recerca. Compta amb obres d’exalumnes de l’institut que homenatgen altament la literatura ebrenca com: Agnès Pegueroles (Manuel Pérez i Bonfill), Enric Blanco (Gerard Vergés), Verònica Hernández (Gèminis), Laura Navarro (Zoraida Burgos) i aquest de la Sandra Sabaté. Altres exalumnes del centre premiats han estat Jaume Arasa i Maria José Trujillo. La feina del professor-tutor, Manel Ollé, ha estat força fructífera.

Ramon Calvo 2014 institut 089