Posem fil a l’agulla al projecte del Monstre al laberint

Després de treballar aquests mesos la partitura musical i escènica de l’òpera “El Monstre al Laberint” de Jonathan Dove, per fi, l’alumnat del batxillerat escènic ha gaudit de les dues primeres jornades de treball amb les i els professionals del Liceu que dirigeixen aquest magnífic projecte.

Dijous ens vam trobar a l’Auditori Felip Pedrell amb els altres centres educatius de les Terres de l’Ebre que hi participen i vam fer un treball musical amb la Buia Reixach, directora dels cors. I a la tarda, conduïts per Carlos Martos, director de moviment, el treball es va centrar en l’expressió corporal i com, a l’escenari, abandonar el nostre jo del dia a dia i passar al jo artista per crear un treball escènic extraordinari.

La jornada de divendres, dirigida pel director i escenògraf de l’òpera, Paco Azorín, es va donar lloc al pavelló d’esports del barri El Temple i va estar centrada en muntar la part escènica de l’òpera, una tasca complicada en la qual s’ha d’interpretar el personatge i a la vegada cantar la partitura; ara bé, l’alumnat ha fet un bon treball i ha posat esforç i il•lusió.

Aquests dos dies només han estat un 20% del treball que tenim per davant, però també, aquests dos dies, han estat una injecció de motivació i oportunitat molt gran!