Mostra de Fotofilosofia

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.
Vuit alumnes del nostre centre han estat guardonats en la Mostra de Fotofilosofia 2014 que va tenir lloc a Barcelona el passat 19 de novembre.
Podeu veure totes les fotografies que van fer els alumnes del centre al nostre bloc de Fotografies Filosòfiques  http://blocs.xtec.cat/filojoaquinbau/

Aquesta edició de la mostra ha tingut més resó mediàtic que els anys anteriors gràcies a la difusió que en va fer el diari Ara en el suplement editat el passat  diumenge 16 de novembre. En aquell reportatge també hi apareixia una foto del Bau titulada Ens espera el temps?, d’Indaleci Valenzuela.

Els alumnes premiats en l’edició d’enguany han estat:

David Bustos (2n de Bat.E)
Iris verge (2n Bat E)
Sara Ferré (2n Bat E)
Anna Loras (2n Bat A)

Francesc Balart (1r Bat E)

Pau Cardona (1r bat E)
Ainoa Puentes (1r Bat A)