MADRID-ARCO´13

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

El Seminari de Geografia i Història i el Departament de Visual i Plàstica de l’institut Joaquin Bau van organitzar la sortida que va tenir lloc del 12 al 15 de febrer de 2013, ambdós inclosos.

Aquest viatge dirigit als alumnes de 2n de Batxillerat que cursen les matèries d’Història de l’Art, Dibuix Tècnic i Disseny, va  comprendre la visita de Madrid (museus del Prado, Reina Sofia, Caixafòrum i edificis de valor històric), el monasterio de El Escorial i ARCO’13 (fira d’art contemporani).

La valoració del viatge per part dels alumnes i professors ha estat molt positiva .

Ens ho vam passar molt bé!