L’alumna Abril Zaragoza, de 2n de Batxillerat, descobrix la història d’un avantpassat gràcies al Memorial de Camposines

Els proppassats dies 22 i 23 de març tingué lloc una sortida als Espais de la Batalla de l’Ebre. Un dels llocs que es visità fou el Memorial de Camposines. Allà hi havia el nom de Francisco Panisello Albiol, avantpassat d’Abril Zaragoza, alumna de 2n de Batxillerat del nostre institut. Arran d’esta troballa, l’alumna s’ha interessat per la història de vida del seu familiar. Canal 21 l’ha entrevistada i este n’ha estat el resultat: