GLUCÈMIA I NIVELLS D’OXIGEN AL LLARG DE LA CURSA

Els alumnes de Biologia de 1r de Batxillerat de l’INS Bau de Tortosa van preparar un treball de camp per al dia de la 5a Cursa dels Instituts. La tasca va consistir en mesurar la quantitat de sucre i la concentració d’oxigen a la sang dels alumnes participants a la cursa al llarg de la mateixa.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

A continuació es pot llegir la memòria de l’activitat, que inclou els objectius, la planificació, els fonaments teòrics, l’anàlisi dels resultats i les conclusions obtingudes.

Memòria activitat

I també el mostreig realitzat:

Mostreig