Fotofilosofia 2015

Els alumnes de batxillerat que havien participat al concurs de Fotofilosofia 2015 van anar a l’aula Magna de la Facultat de Filosofia de la UB a recollir els diplomes que atorga l’organització en reconeixement de la qualitat de la tasca feta. Durant l’acte es van projectar les fotofilosofies dels nostres alumnes.
Abans d’això però vam visitar l’exposició +Humans que acull el Centre de Cultura Contemporània de Barcelona. La mostra s’endinsa en els límits científics, ètics i legals de les possibles transformacions de l’espècie humana, des de la reproducció assistida fins a experiments en biologia sintètica, l’àmbit digital o la tecnologia incorporada al cos.