Ens visita la cantautora Montse Castellà

Dimecres 27 de maig la cantautora tortosina Montse Castellà va prendre part en l’activitat de tutoria de 1r Batxillerat E, l’artístic. Primerament, va fer cinc cèntims sobre la seua trajectòria per passar a parlar del procès creatiu. Posteriorment, es va endegar una dinàmica conversa amb l’alumnat que es va mostrar molt interessat en les possibilitats de la carrera a realitzar per un cantant. Posteriorment va interpretar un parell de cançons que van ser molt del gust de tothom. Tanmateix, les alumnes Ester Querol i Maite Pérez van interpretar la cançó Maig d’amor, de la qual és autor el cantautor prioratí Jesús Fusté, basat en el bell poema que va incloure Gerard Vergés a Long play per una ànima trista. Les va acompanyar a la guitarra Pau Cardona.

Ens congratulem d’haver comptat amb aquesta visita de luxe i esperem que hagi estat molt profitosa per a tothom. Els alumnes s’ho han passat molt bé, els ha agradat molt l’estil de la cantautora.