Conferència sobre l’aplicació de l’smartphone

Aitor Àvila, doctorant de la Universitat Rovira i Virgili, va impartir una conferència sobre l’aplicació de l’smartphone en fets geogràfics als alumnes de 1r de batxillerat econòmic el passat dimecres 20 de novembre. Els va fer cinc cèntims sobre la metodologia usada per a descarregar informació a base de web scraping, per passar a depurar errors en l’anomenada Geodatabase, per finalment realitzar les anàlisis de tracks i d’imatges. Va usar terminologia específica per a la realització de les activitats mitjançant l’ús de molts anglicismes francament coneguts per l’alumnat. Va resultar força interessant pel fet que va aportar una nova manera d’analitzar el territori i registrar dates.