L’alumnat de 4t d’ESO professionalitzador enceta un projecte turístic per a joves que visiten Tortosa

La visita a l’empresa Conficon ha marcat el tret de sortida del treball per projectes que realitzen els grups de 4t d’ESO D i E de l’institut Joaquin Bau. Aquesta és la primera d’una sèrie de sortides que tenen per objectiu l’anàlisi de les propostes turístiques públiques i privades que s’ofereixen a la ciutat.

Leo Bel, director de l’empresa dedicada als serveis d’hostesses i guies turístiques, ens ha rebut a la botiga de productes típics on ens ha exposat les diferents opcions que ofereixen als visitants, les quals inclouen rutes a peu per la Tortosa àrab, jueva, renaixentista i modernista així com un recorreu pel riu o visites guiades a les oliveres mil·lenàries amb tast d’oli inclòs.

L’alumnat ha estat coneixedor de les múltiples possibilitats que ofereix la ciutat, algunes d’elles molt interessants per al jovent; és a dir, el públic al qual va dirigida la proposta turística que dissenyaran al llarg del curs.

Francina Prades

img_9982 img_9987