Jaume Guardiola ha aconseguit la setena posició en el Concurs Fonix

Jaume Guardiola, alumne de 1r de batxillerat tecnològic, ha aconseguit la setena posició en el Concurs Fonix de llengua anglesa, en el marc de la fase final celebrada al mes d’abril al Prat de Llobregat, en la qual competien alumnes de tots els instituts de Catalunya. El resultat ha estat esplèndid fruit d’un excel·lent coneixement d’anglès i savoir faire personal de l’alumne. Des del departament de llengües estrangeres el felicitem afectuosament i celebrem el seu excel·lent nivell,  a la vegada que l’encoratgem a continuar participant en certàmens d’aquesta categoria lingüística. El seu resultat és tot un honor per al centre.

IMG-20150418-WA0000