Visita Art Jove 2013

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Els alumnes de batxillerat artístic han visitat l’exposició Art Jove 2012 al Palau Oliver de Boteller.

Aquesta exposició itinerant mostra els treballs guanyadors d’aquesta convocatòria que organitza la Coordinació territorial de Joventut a les Terres de l’Ebre, amb la col·laboració dels Serveis Territorials del Departament de Cultura i Mitjans de comunicació a les Terres de l’Ebre, i que té coma  objectiu donar suport a la creació cultural dels joves nascuts i/o residents dins del territori de les Terres de l’Ebre.
La guanyadora d’Art Jove 2012 ha estat una ex-alumna del nostre centre, Elena Blesa, que va cursar el batxillerat artístic durant els anys 2004-2006.