Visita de famílies als tallers creatius

Com ja deveu saber, cada divendres durant l’última franja de classes oferim diferents tallers creatius al nostre alumnat. Des de 1r fins a 4t d’ESO, els alumnes trien, segons les seves inquietuds, un dels tallers creatius que oferim. Pensem que és una manera molt interessant de que els alumnes puguin compartir una estona amb estudiants d’altres cursos que tenen interessos similars als seus.

Aprofitant que s’acaba el curs, des de l’Institut Can Periquet us convidem a visitar els nostres tallers creatius. Divendres 16 de juny obrirem les portes de l’institut de 13:30 fins a 14:30 i us mostrarem què hem estat fent durant el curs.

Ens trobarem tots al vestíbul a les 13:30 i us donarem un full on trobareu informació sobre els tallers creatius. Durant la jornada, podreu anar a quatre tallers creatius, que vosaltres mateixos triareu.

Com podreu veure, l’organització d’aquesta jornada ha estat duta a terme pels alumnes, des de l’elaboració d’aquest correu fins a l’organització in situ de la jornada.