Arrenca la tercera temporada de Radioriac amb noves entrevistes

Radioriac ha engegat una nova temporada amb una sèrie d’entrevistes a diferents persones vinculades amb el barri o amb la vida de l’Institut Ca n’Oriac. L’alumnat de segon d’ESO s’ha encarregat de proposar els candidats, establir-hi contacte, preparar l’entrevista i, finalment, viure l’emoció i l’experiència d’entrar a l’estudi i gravar.

En la primera entrevista, el Joel, el Nico, el Bicmar, l’Abdellah, el Jordi i el Jose,  van conversar amb el responsable de percussió de Les Bruixes del Nord, Pol Garcia. En l’entrevista explica què significa formar part d’una colla com Les Bruixes del Nord, amb les dones com a protagonistes. A més, parla de percussió, d’escombres, de gripaus i d’altres temes interessants. Podeu escoltar l’entrevista en el següent enllaç.

La metgessa de pediatria de l’hospital Taulí Aurora Eslava és la segona protagonista de la temporada en una entrevista conduïda per l’Amal, la Nerea G i la Nerea E i la Safa. La metgessa explica la trajectòria professional, des dels inicis fins al quart any com a metgessa resident. La podeu escoltar en aquest enllaç.

La temporada seguirà amb una programació regular i una nova sorpresa cada setmana com per exemple el testimoni d’un bomber, una cantant àrab, una auxiliar d’infermeria, una àvia, un escriptor…