Dia a dia

Aquest primer trimestre el grup Arroves de STEAM ha dut a terme el Projecte Catapulta que ha servit per desenvolupar de manera integrada continguts de tecnologia i matemàtiques. El taller s’ha dut a terme la construcció d’una catapulta de fusta prèviament dissenyada amb el programa Tinkercad. Durant aquest procés l’alumnat ha après a manipular les eines i a millorar el treball en grup. Paral·lelament, s’han introduït conceptes d’estadística (mesures de centralització i dispersió) per dur a terme una anàlisi de dades del seu funcionament.

El grup Quarteres de STEAM ha dut a terme els projectes Laboratori de la matèria i Contaminació atmosfèrica que han permès aprofundir en les propietats de la matèria i introduir-se en l’ús del material de laboratori per a dur a terme diferents pràctiques de laboratori. També han realitzat un taller de sabó a partir de l’oli de cuina amb la col·laboració del Consorci de residus.

Com activitat conjunta, s’ha fet una visita a la depuradora del Riu Sec per conèixer de primera mà els processos tecnològics, biològics i físics i químics que fan possible retornar l’aigua residual urbana al riu amb una qualitat acceptable pels ecosistemes fluvials.

Desplaça cap amunt
Ves al contingut