Com va anar la 2a edició del Passatge del Terror?

Escrit per Pol Homs i Pau Estrada. Fotografies: Bryan Hernández

En què va consistir?

El Passatge del Terror, que va ser realitzat pels alumnes de l’Institut Baix a Mar, va consistir en un recorregut guiat per tot el centre en el qual el públic podia fruir d’espants.

Objectiu

L’objectiu de realitzar aquest esdeveniment va ser per recaptar fons per a la festa de graduació. Aquest fi s’ha assolit com esperàvem.

Disfresses

Va haver-hi un gran nombre de disfresses, originals i terrorífiques. Aquesta segona edició del Passatge estava ambientada en un internat de mossens i monges, en què hi havia alumnes amb disfresses plenes de sang.