We’re all Scholars!

El passat 12 de Novembre vam rebre la visita d’un dels membres de la Bloomberg foundation, els organitzadors i responsables del programa Global Scholars. Com ja us vam avançar en el seu moment, som l’únic centre de la Catalunya Central que hi prenem part.

La Megan, una de les responsables del programa que ens va visitar, juntament amb en Juan Molina (coordinador de llengües estrangeres i EOIs de Catalunya Central) i la Núria Sala, inspectora del departament assignada al centre, van quedar molt impressionats amb la sessió de treball que els vam oferir. De fet, van quedar tan impressionats amb el treball realitzat pel nostre grup inicial de Global Scholars que hem aconseguit que tot l’alumnat de segon d’ESO pugui entrar al programa a partir del mes de gener. Així doncs, tot l’alumnat de segon podrà enriquir-se amb el treball sobre l’aigua i la seva gestió i conservació i prendre part en una formació global amb centres de tot el món.

Properament rebreu una autorització de drets d’imatge pròpia del programa de Global scholars, en anglès i català. Aquells que ja formeu part del projecte des del començament ja l’heu signada, però els altres ho haureu de fer. El document és exactament igual en català i anglès, però cal signar els dos fulls, doncs un es queda al centre i l’altre se’n va cap a Nova York.

Esperem, ben aviat, comunicar-vos més novetats.