Viatjar sense internet … és possible!

Fa uns dies, els alumnes de llatí i grec de 1r de BAT van fer una visita per Igualada amb l’objectiu de visitar les escultures dels Campeny relacionades amb el món clàssic (Hèrcules matant l’àguila, Prometeu encadenat i el Rei Neptú) que tenim a la nostra ciutat. A banda de comentar cadascuna de les estàtues des del punt de vista artístic, vam recordar els mites que representen i que havíem treballat a l’aula.

En Marc Monclús explicant-nos l’estàtua de Prometeu Encadenat

Tot seguit vam anar a la bilioteca on vam realitzar una gimcana. Els alumnes, dividits en dos grups, disposaven de tres hores per muntar un viatge a Grècia de 10 dies de durada seguint les instruccions que els vam donar. Per a realitzar aquesta tasca, estava totalment prohibit fer ús d’internet o de qualsevol altra eina digital.

Durant tres hores els alumnes van rebuscar per les lleixes de la biblioteca municipal i van escriure les seves propostes de viatge. Des d’aquí volem aprofitar per donar les gràcies a la directora i a totes les bibliotecàries per la bona acollida, la seva ajuda en tot moment i la seva amabilitat.

El resultat va ser realment positiu i els alumnes van quedar sorpresos en veure que és possible organitzar un viatge avui sense recórrer a internet. Gràcies a tots per la bona feina i l’entusiasme amb el que vau realitzar aquesta activitat!

Ara només faltarà que la situació de pandèmia millori i que algun dia puguem fer realitat la nostra proposta de viatge.