TANCAMENT DEL CENTRE. Actualitzat dimecres 11/03/2020 a les 22.30h

Benvolgudes famílies i alumnes,

El Departament de Salut ha decretat el tancament dels centres educatius d’Igualada durant 14 dies, per tant, a partir de demà NO POT VENIR CAP ALUMNE al centre fins a proper avís.

Cal, però que:

1. Estigueu molt atents de la pàgina web.
  2. Els vostres fills i filles estiguin al cas del correu electrònic @insbadiaimargarit.cat que caldrà consultar almenys un cop al dia.
  3. Entreu diàriament a tots els Classrooms.
  4. Tenim un protocol per casos com aquest que demà acabarem de revisar i us el penjarem perquè tot l’alumnat pugui seguir fent tasques de curs des de casa.
  5. En cas que algun alumne no tingui ordinador, cal que truqui a partir de demà al telèfon del centre que passarà a ser el mòbil:  677050736. Us demanem que només feu servir aquest mòbil en casos d’emergència.
  6. Per qualsevol qüestió el professorat us atendrà a través del seu correu electrònic que trobareu, com sempre, a l’apartat ORGANIGRAMA, o, per qüestions genèriques ens podeu escriure al correu del centre a8073193@xtec.cat
  7. Us demanem que entengueu la situació excepcional i extremeu les mesures de prevenció determinades des del Departament de Salut i Ajuntament d’Igualada.
  8. Ens podeu anar seguint des de Twitter (@InstitutBiM) o Telegram (Institut Badia i Margarit) on anem actualitzant tota la informació.

Moltes gràcies per la vostra comprensió,

La direcció