Suport al menjador escolar

Soc l’Albert. Aquest primer trimestre he estat ajudant a les monitores a donar de menjar als nens petits de l’escola Dolors Martí. Algun d’aquests rondinaven una mica per menjar, però amb una mica de paciència s’ho menjaven tot.

Quan acaben de dinar, van tots al passadís en fila i després es renten les dents, quan acaben, van a les aules a fer algunes activitats com jugar amb la plastelina, amb joguines i altres coses. Després van al pati. En acabar el pati anàvem a les aules on érem abans i ens rentàvem les mans, en acabar cantàvem una cançó i els acompanyàvem amb les professores.

Albert Díaz, 4t ESO.