SORTIDA AL SALÓ DE L’ENSENYAMENT

La setmana passada, l’alumnat de 4 d’ESO i 1r de Batxillerat van fer una sortida conjunta al Saló de l’Ensenyament.

Després d’una estona d’autobús i el típic embús per entrar a la ciutat, vam arribar a la fira de Barcelona, just davant de la Plaça Espanya on es va realitzar la fira de l’ensenyament. Des de l’autobús, s’observava gent i més gent, tots alumnes d’altres centres i universitaris que anaven amunt i avall, sense parar, per endinsar-se al món de la postobligatòria. Acte seguit, tots nosaltres vam baixar de l’autobús, ens vam agrupar i vam seguir el mateix camí que tot l’alumnat que estàvem observant.

Un cop a dins, el nostre alumnat és va dispersar amb petits grup per anar a cercar les diverses possibilitats d’ensenyament que els oferia el Saló de Barcelona. La fira estava dividida en sectors on destacaven tots els estudis universitaris, un gran pavelló ple d’opcions de formació professional, tant de cicles mitjans com superiors i el servei d’orientació de la Generalitat de Catalunya. A més a més, activitats d’esports universitari, algunes emissores de ràdio i algun espontani que donava caliu a aquesta espai formatiu de la postobligatòria.

Després de tres hores de moltes informacions noves i rellevants i dubtes sobre els seu futur proper, ens vam reunir al punt de trobada per agrupar-nos i anar a buscar l’autobús, tornar al centre i finalitzar la jornada dels estudis postobligatòris al Saló de l’ensenyament de Barcelona.

Esperem i desitgem que tothom trobi el seu camí en un futur proper.

Professorat de 4 d’ESO i 1r de Batxillerat.