Proves externes del Batxibac realitzades

Un curs més, els alumnes de segon de batxibac del nostre centre s’han examinat de les proves externes a Manresa.

Hi van anar dimarts 9 de maig per fer la primera part de la prova, on s’examinaven de llengua i literatura francesa al matí i a la tarda van fer tots l’exercici de llengua oral, en la qual demostren un nivell de llengua francesa oral del nivell B2 del marc comú de referència europeu. Dimecres 10 de maig, van realitzar la segona part de la prova on es van examinar d’Història de França i d’Espanya.

Destigem que us hagin anat molt bé les proves externes i que tingueu la nota necessària per continuar estudiant i fent allò que desitgeu.

Bonne chance!

Gràcies a totes les famílies que vau fer possible desplaçar tots els alumnes a Manresa.