Primera promoció del programa Catalunya-Académie de Lyon: Clàudia Roldan

Fa uns mesos vam rebre la notícia que començava un nou programa d’intercanvi entre el Departament d’Educació de Catalunya i l’Académie de Lyon. El programa va dirigit a alumnes de 4t d’eso amb la voluntat de cursar BatxiBac el proper curs i que vulguin estudiar durant un temps a França.

La proposta va ser presentada als alumnes de 4t que la van rebre amb alegria i curiositat. L’institut va prese

ntar la candidatura de la Clàudia Roldan. La seva petició va ser acceptada. H

a sigut seleccionada i ja té parella d’intercanvi.

El programa ens portarà una estudiant francesa que assistirà a les classes de Batxillerat durant un mes del primer trimestre i viurà amb la Clàudia. Després de Reis, la Clàudia Roldan marxarà a casa d’aquesta estudiant i assistirà, durant un mes, a les classes de l’institut Lycée Parc de Chabrières d’Oullins, al costat de Lyon, que és l’institut de la seva companya francesa.

Felicitats, Clàudia! Et desitgem molta sort i esperem que ens expliquis moltes coses del teu nou projecte.

BON COURAGE!