“PINTA LA MARATÓ 2020” Alumnes 1r ESO C

Els alumnes del grup de 1r d’ESO C hem participat al concurs “PINTA LA MARATÓ 2020”.

Després de participar en una sessió divulgativa sobre el coronavirus realitzada per la fundació de La Marató, hem estat fent el cartell per participar al concurs de La Marató durant les dues últimes classes de tutoria.

Aquest treball consisteix en fer un cartell relacionat amb el Covid-19 i hem pensat en fer un dibuix del virus però fet amb paraules motivadores perquè les persones que l’estan patint puguin motivar-se i superar-ho amb més forces.

Hem participat voluntàriament tota la classe i ens hem repartit les tasques: uns han pensat  paraules que poden motivar a les persones i paraules relacionades amb la pandèmia, uns altres han estat els encarregats de fer el dibuix i finalment els altres han fet la descripció i l’explicació del cartell.

No podem caure i deixar que el Covid-19 guanyi la batalla. Per això, fem aquest dibuix, per simbolitzar que en el moment que estem passant ens hem d’unir.

El Covid no pot amb nosaltres però nosaltres amb el Covid sí!

Esperem que puguem tornar a la normalitat aviat i tothom es recuperi, i si volem que això passi, tots hem de ser responsables.

Salut!