Participació a la primera Matinée Batxibac de la Catalogne

El passat divendres 27 de gener els alumnes de primer i de segon de Batxibac del nostre centre van assistir a la Matinée Batxibac.

L’objectiu d’aquesta trobada virtual era compartir bones pràctiques a través de cinc ponències d’alumnes de Batxibac d’arreu del territori. Els nostres alumnes van poder conèixer una possible solució als exercicis treballats prèviament a classe per part d’altres alumnes de la seva mateixa edat però d’altres centres educatius. Va ser també un moment de descoberta d’altres centres educatius Batxibac de Catalunya que estan vivint experiències similars i que estan treballant els mateixos continguts. Un moment d’adonar-se que no estem sols en aquesta aventura.

Esperem que gràcies a aquesta trobada l’alumnat conegui millor les diferents parts de la prova externa a la qual s’hi han de presentar al final del segon curs de Batxibac.