Ona Vidal i Nil Cabello, guardonats als Premis Neptú

El diumenge 10 de març vam acompanyar el Nil i l’Ona al lliurament dels Premis Neptú. Ells han estat els nostres esportistes més destacats d’aquest curs. Tots dos juguen a futbol i participen regularment del campionat de cros escolar, resultats destacats i són alumnes molt constants en els estudis.

L’Ona i el Nil són alumnes de 2n d’ESO i s’afegeixen a la llista de guardonats de l’institut als Premis Neptú: al 2018,  Cloe López i Hatim El Hammouchi; al 2017, Judit Prat i Mohamed Ayyad; i al 2016, Farida el Kasmi i Riduan Boulbayem.

Enhorabona a tots! Seguim corrent, fent esport, fent salut i fent institut!

Xavi Patño i Judit Serra