L’estratègia digital de centre a l’institut Badia i Margarit

Us presentem el vídeo que hem estat treballant durant aquests cursos de confinaments i, a la vegada, de desenvolupament de l’estratègia digital de centre. No ha estat un vídeo senzill de fer però esperem haver sabut plasmar la realitat, amb totes les seves dificultats, inconvenients, però també l’empempta i implicació de la comunitat educativa per donar continuïtat educativa i impulsar la competència digital, però també la personal i social de tot l’alumnat.

Volem agrair a l’alumnat i famílies que s’han ofert a col·laborar-hi. Si ens voleu fer arribar comentaris, no tant sobre el vídeo, sinó sobre l’estratègia digital de centre i la resposta en confinaments, us agrairem que ho feu amb un correu a direccio@insbadiaimargarit.cat  Un grup de 1r d’ESO està treballant en l’article i procurarem recollir totes les impressions i comentaris.

Institut Badia i Margarit