L’alumnat de Batxibac assisteix a la Jornada Batxibac de la Universitat Pompeu Fabra

Mercredi 24 janvier, les élèves de batxibac nous sommes allés à la Jornada Batxibac qui s’est déroulée à l’Universitat Pompeu Fabra.

Nous avons assisté à 3 conférences:

1. Présentée par Clara Manubens, professeure du Lycée Français de Barcelone: Histoire de femmes au début du XXe siècle: Le rôle des femmes dans la Première Guerre mondiale, quels effets dans leur émancipation?
  2. Présenté par Guilhem Naro, professor de la Facultat de Traducció i Ciències del Llenguatge: L’emploi des temps verbaux dans les biographies.
  3. Présenté par Laure Juanchich, agregada de cooperació per al francès de l’Ambaixada de França i Sammy Beauvillain, de Campus France: Campus France et vous

Cela a été une expérience très profitable pour amplifier notre connaissance de la langue et écouter des conférences à propos des sujets très intéressants. Nous avons eu l’opportunité de connaître d’autres élèves qui font aussi le Batxibac en Catalogne.

Dimecres 24 de gener, els i les alumnes de batxibac vam anar a la Jornada Batxibac, que es va dur a terme a la Universitat Pompeu Fabra.

Vàrem assistir a 3 conferències:

1. Presentada per Clara Manubens, professora del Lycée Français de Barcelona: Histoire de femmes au début du XXe siècle: Le rôle des femmes dans la Première Guerre mondiale, quels effets dans leur émancipation?
  2. Presentada per Guilhem Naro, professor de la Facultat de Traducció i Ciències del llenguatge: L’emploi des temps verbaux dans les biographies.
  3. Presentada per Laure Juanchic agregada de cooperació per al francès de l’Ambaixada de França i Sammy Beauvillian, de Campus France: Campus France et vous

Va ser una experiència molt profitosa per a ampliar el nostre coneixement de la llengua i escoltar conferències sobre temes molt interessants. Vàrem tenir l’oportunitat de conèixer altres alumnes de Batxibac de Catalunya.