La cooperativa Quatre Cantonades visita els alumnes de CAI

La cooperativa Quatre Cantonades, especialitzada en gestió de conflictes i acompanyament emocional, ubicada a Igualada, ens ha portat una xerrada-taller a Cures Auxiliars d’Infermeria CAI del @ins_badiaimargarit on amb eines com el diàleg i la generació de debat entre l’alumnat es treballa l’opinió sobre la inclusivitat i els valors de certes tradicions culturals, per, si és el cas, revisar-les des de la consciència feminista o antiracista contemporània. Des de l’escolta i la diversitat d’opinions es pretén qüestionar algunes de les manifestacions culturals més arrelades amb la intenció d’avaluar col·lectivament si és possible fer-les més inclusives i respectuoses. Els alumnes participen en les diferents línies de gestió de conflictes en el dia a dia, identificant les peces claus per a solucionar-los.