Intercanvi epistolar amb França. Per Anna Calvo

Aquestes setmanes, els alumnes de francès de segon d’eso hem començat un treball d’intercanvi a través de cartes amb el collège La Fayette de Châteauroux (França).

Inicialment, vam rebre uns pòsters dels nostres col·legues francesos en els quals ens presentaven les seves preferències i posteriorment ens van fer arribar unes cartes de presentació. Aquests pòsters eren treballs de classe i ens va fer molta gràcia poder veure’n les notes i els comentaris de la professora d’espanyol de França. Ara ha sigut el nostre torn: cada un de nosaltres ha escrit una carta explicant com es diu, com és, on viu i què li agrada utilitzant la llengua francesa i els coneixements que tenim fins ara.

Ha sigut molt divertit enviar i rebre cartes dels alumnes francesos, ja que ha sigut una experiència nova i molt divertida. Ens ha fet molta il·lusió. Esperem que hi hagi nous projectes com aquest a l’institut ja que són inoblidables!

Anna Calvo – 2n ESO

Totes les imatges clicant aquí