Global scholars NEEDS you

Benvolguts/des membres de la comunitat educativa i/o visitants del web de l’institut.

Com ja sabeu aquest és el segon any que participem en el programa global scholars, un projecte internacional gestionat des de Bloomberg Education (Estats Units), on ens trobem amb alumnat de bona part del món, emprant l’anglès com a llengua vehicular.

Per poder elaborar el nostre projecte final ens ajudaria moltíssim si podeu respondre aquesta enquesta. És completament anònima, només us demanarà la vostra adreça de correu google per evitar la duplicitat de respostes.

Aquí teniu l’enllaç, són dues preguntes i us prometem que no us portarà més de cinc minuts.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració

Alumnes de Global Scholars, 2n d’ESO