Fem un pas endavant per Europa

Durant el curs escolar 2022-23, hem estat per tercer any consecutiu, un dels instituts que forma part del programa d’Escoles Ambaixadores del Parlament Europeu (EPAS). Durant aquest temps, el programa ens ha fet replantejar enfocaments pedagògics, dinàmiques, espais, optatives i fins i tot dies especials de centre. Podem afirmar que el programa ha fet evolucionar l’Institut i s’hi ha fet un lloc especial.

Per aquesta raó, després de tres cursos desenvolupant activitats i introduint canvis al dia a dia del centre per tal de donar un enfocament més europeista i internacional al nostre projecte educatiu, fem un pas endavant dins del programa EPAS: hem estat seleccionats per ser una de les quatre escoles mentores que hi haurà a Catalunya el curs vinent.

Si esteu interessats a conèixer els altres centres educatius de l’Estat que participen al programa, podeu clicar aquí i consultar el llistat d’escoles ambaixadores del Parlament Europeu pel curs 2023-24.

En el següent enllaç podreu veure i escoltar la presidenta del Parlament Europeu, Roberta Metsola, presentant el programa: Presentació del programa per R. Metsola.

Gràcies als ambaixadors junior!

Wissal, Elsa, Gal·la, Maria, Irina, Ainara, Daniel, Jacob, Bruno i Aitor.