ESCACS ESCOLARS A L’INSTITUT. POL ARGELICH TERCER CLASSIFICAT

El passat dissabte 30 de novembre, el Patronat d’Esports d’Igualada, amb l’assessorament tècnic del Club Escacs Igualada (representat per en Josep Maria Prat i en Jordi Vizcarra), va organitzar a les instal·lacions del nostre Institut la fase comarcal dels jocs escolars en la modalitat d’escacs.
Després de dues hores de joc i de l’enfrontament entre els jugadors inscrits a les diferents categories el quadre d’honor va ser:
A la categoria Prebenjamí va quedar campió n’Oriol Canyelles del Jesús Maria.
A la categoria Benjamí primer va quedar en Kevin Valls de l’escola Serra de Coll Bas,  seguit de Erik Martínez del Pompeu Fabra i Martí Brufau del Monalco.
A la categoria Aleví, el 1r va ser en Jofre López del Serra de Coll Bas i 2n Aleix Sanchez del Joan Maragall.
A la categoria Infantil, 1r en Joan Llacuna del Monalco,  2n Oriol Alonso de l’escola Anoia i 3r Pol Argelich del nostre Institut
Els campions de les categories benjamí i aleví  i el tercer classificat infantil són  entrenats pel nostre professor d’escacs Jordi Vizcarra.
Felicitem especialment al nostre alumne de segon, en Pol Argelich.
Jordi Vizcarra, professor de matemàtiques i d’escacs.