Ens visiten exalumnes per parlar de les PAU

Dimarts 13 de febrer, vam rebre la visita de la Queralt, la Natàlia, l’Alexei, l’Unai, la Cristina i la Lena, tots ells antics estudiants de batxillerat al nostre institut.

Amb aquesta visita els exalumnes van parlar de com havien afrontat les PAU i van donar consells i estratègies als actuals alumnes de 2n de batxillerat per treure un bon rendiment a les seves notes. Els alumnes de batxillerat van aprofitar per fer preguntes de com eren els exàmens i de com havien preparat els exàmens que més mala fama tenen: matemàtiques i física.

Des d’aquí i en nom de tots, professors i alumnes de batxillerat, us volem agrair la visita i sobretot la presentació de les vostres experiències i consells donats.