Els alumnes d’Higiene Bucodental visiten el Món Sant Benet

Aquest dimecres, i a tot just una setmana abans d’agafar vacances, els alumnes dels dos cursos d’Higiene Bucodental han anat al Món Sant Benet, a Sant Fruitós de Bages.

Allà han visitat el monestir de Sant Benet, un dels pocs vestigis culturals i històrics en què es veuen representades diferents èpoques, des de l’edat mitjana fins al modernisme del S.XIX. Han pogut apreciar els diferents arts, des del romàntic, passant pel gòtic, el barroc i acabant amb el toc modernista del sobreclaustre aportat pels canvis duts a terme per la família Casas.

Després han tingut ocasió de gaudir d’un taller de cuina presentat per la Fundació Alícia: el Correfogons. Allà s’ho han passat de meravella preparant un plats senzills però alhora força inèdits! I, el més important, han après (encara més del que ja sabien!) alguns hàbits per millorar la dieta i la salut.

Des de l’Institut Badia i Margarit i, com a departament de Sanitat, creiem que és perfectament possible compatibilitzar l’aprenentatge amb la diversió!