Els alumnes de CAI i de PFI van al teatre

Aquest dimarts, els alumnes dels tres grups de CAI i els alumnes de PFI de FP de Sanitat de l’Ins Badia i Margarit han assistit a la representació de l’obra El Llegat. Tothom vol viure molt de temps, però ningú vol ser vell que ha tingut lloc al Teatre de l’Ateneu Igualadí.

Aquesta activitat està emmarcada dins de les activitats curriculars de la formació d’aquests cicles, les quals pretenen complementar la formació acadèmica des d’un aspecte més cultural, donant una visió actual de les matèries,als nostres alumnes. En aquest cas, trencant prejudicis i estereotips sobre la vellesa i l’esperança de vida a l’actualitat i de les futures generacions.

L’obra posa en escena l’edatisme (discriminació vers una persona per la seva edat) i el menysteniment de la societat actual envers l’etapa de la vellesa que ja és la tercera causa de discriminació al món.

Creiem que és clau treballar des de la infància el respecte vers la gent gran i, per això, creiem des del departament de Sanitat, en la importància d’impulsar accions que impliquin el món de la docència i l’alumnat del nostre centre educatiu i els de la comarca. L’objectiu és reflexionar sobre aquests conceptes i sobre com es pot contribuir, des de l’àmbit educatiu, a aconseguir una imatge més real i positiva d’aquesta etapa vital.