Els alumnes de 2n de batxillerat visiten el Campus universitari UdL d’Igualada

Ahir, dijous 14 de març, després d’una setmana intensa d’exàmens, els alumnes de 2n de batxillerat van visitar el campus universitari de la Universitat de Lleida a Igualada.

Van arribar a les 10h i es van dividir en funció de la modalitat de batxillerat cursat per fer dos tallers diferents en funció dels interessos i estudis de l’alumnat. Els estudiants d’humanístic i social van fer un taller en anglès dedicat al treball en grup, la cooperació i la col·laboració amb un repte en comú per salvar un ou després de llençar-lo des d’una alçada de dos metres, sempre tenint en compte l’eficàcia i l’eficiència de la proposta de cada grup.

Els científics i tecnològics van fer un taller al laboratori per determinar la duresa de l’aigua amb la tècnica volumètrica de la valoració per complexació. Per dur a terme el taller es van analitzar mostres d’aigua de Tàrrega, de Lleida, de Girona, de Vilafranca, etc. Ambdues propostes van ser molt ben rebudes i valorades pels estudiants.

A continuació, la Mireia Cobos ens va fer una visita per les instal·lacions de la universitat, ens va presentar els graus universitaris que es poden estudiar a Igualada i ens va parlar de les noves instal·lacions que s’inauguraran d’aquí poc al centre de la ciutat per estudiar infermeria.

Un dia interessant i ple d’aprenentatges.