Des de l’escola verda…

Benvolgut alumnat del BiM,

Som els alumnes de 1r-A de l’optativa Escola Verda. El nostre grup està format pel Biel, el Jacob, el Joelfry, l’Ali, la Sinaí, la Lídia, l’Adrià i la Montserrat Altarriba, que és la professora.

L’objectiu d’aquest article és informar-vos de la nova activitat que hem iniciat aquest curs: el reciclatge. Per aquesta raó, hem distribuït quatre contenidors per planta. Recordeu: paper, plàstic, orgànic i rebuig; tots indicats amb el seu cartell.

Hem decidit que la brossa de l’orgànic, un cop descomposta, la barrejarem amb la terra de l’hort urbà, en forma d’adob. Si hi llenceu restes de paper, plàstic,… que no corresponen a l’orgànic, l’adob o compost pot arribar a ferir les plantes. Per això, demanem si us plau què classifiqueu la brossa al lloc on toca.

Per tant, us recordem què heu de llençar a cada contenidor:

Contenidor de l’orgànic: tot allò relacionat amb restes de menjar:

-Restes de fruita i verdura

-Restes d’infusions, marro de cafè i taps de suro

-Paper de cuina i tovallons bruts

-Petites restes de jardineria (fulles, flors seques, branquillons, gespa…)

Contenidor del paper: tot el paper, menys el paper de cuina i els brics (que van als envasos).

Contenidor dels envasos:  tot el plàstic i els brics.

Contenidor de rebuig: tot allò que no heu llegit en els apartats anteriors.

Esperem que hagueu entès tot el que heu llegit i a partir d’ara, tingueu cura de llençar la brossa al seu lloc. Recordeu no llençar res a terra, és una actitud incívica.

Cuidem el nostre NOU institut.

Biel Domènech i Jacob Bernadí.

Alumnes de 1rA

Escola Verda.