Decidim el nostre futur

Els alumnes de 1r de batxillerat visitem el Saló de l’ensenyament de Barcelona

El passat 16 de març els alumnes de 1r de Batxillerat de l’institut Badia i Margarit vam visitar el Saló de l’Ensenyament per informar-nos sobre les diferents opcions educatives d’estudis postobligatoris que s’ofereixen arreu de Catalunya.

Allà vam poder veure les diferents parades d’algunes universitats i instituts que imparteixen cicles formatius. A cada parada hi havia professors i alumnes dels diferents graus que assessoraven els estudiants que estaven interessats.

A part d’informació sobre els estudis també hi havia moltes activitats adreçades a joves de la nostra edat com concerts, expositors per provar les ulleres de realitat virtual, zones de restauració i emissions de ràdio en directe, entre d’altres.

En tornar a l’institut, vam posar en comú el que havíem vist i après i vam comprovar que a molts de nosaltres ens va ajudar a tenir una idea més clara del que volem estudiar quan acabem batxillerat.

Alejandro Flores i Laia Muñoz, 1r de batxillerat A