Cros Comarcal Piera, per Otman.

El dia 4 febrer del 2017 el alumnes corredors del Badia i Margarit vam anar a Piera, al cros comarcal escolar l’Apiària. Els participants : Riduan, Otman, Farida, Judit, Mohamed, Joan, Hatim, Zakaria i Cloe. Els nois  van córrer 2.500 metres, les noies  1.500 metres i els professors I pares, 3.000 metres.

croscomarcal

Com sempre, la cursa va anar molt bé i ens vam omplir de medalles i copes, 12 en total.

En primer lloc va córrer en Riduan que, com sempre,  va quedar 1r a la categoria cadet masculí. Després vam córrer els Infantils Masculins: Mohamed (2n),en Hatim (4t), el Joan (6è), el Zakaria (7è) i jo, Otman (8è). Quan vam acabar els nois, van sortir les noies, Infantil Femenines. Els resultats del BiM van ser: la Farida (3a), la Judit (5a) i la Cloe ( ).

Vam guanyar la copa de Campions Comarcals de la Categoria Infantil Masculí i ara a tecnologia li hem de fer una vitrina per exposar-la, juntament amb la del curs passat.

Les copes, però, no es van acabar amb els cadets i infantils perquè el Xavi i el pare del Mohamed Ayyad van fer una extraordinària cursa de 3000m i van quedar 2n i 3r de la seva categoria.

Finalment van fer el sorteig de premis i el Riduan – amb el número 1 que mai surt-  li va tocar uns auriculars, un CD…