Crònica del BiM-A de futbol sala, per Mohamed Al Harkache

img-20170212-wa0024 A finals de setembre l’AMPA de l’Institut Badia i Margarit va tenir la brillant idea de formar un equip de futbol sala, ja que feia molt temps que el alumnes ho demanàvem al Xavi. Al principi érem pocs, però a poc a poc vam aconseguir reunir el jugadors necessaris per fer dos equips (A, B). L’equip A està format per l’Abimael Campillo, l’Eric i el Marc Fanega, el Joan Sendra, l’Eric Lopez, l’Alan Guijo i el Mohamed Al Harkache. El primer partit (5/11/16) va ser contra el Mestral vam empatar amb dificultats(3-3). Ens vam començar a entrenar més i més. La setmana següent (12/11/16) vam jugar contra Can Claramunt vam perdre per molt poc(1-0). El tercer partit (19/11/16) vam jugar contra l’Emili Vallès B i vam perdre un altra vegada(1-6), però als entrenaments vam començar a canviar coses i a saber com s’ha de jugar. El quart partit (26/11/16) va ser contra Emili Vallès A i aquesta vegada vam guanyar (5-6) i vam començar a entendre la dinàmica del joc. Ja començàvem a fer contres i a fer atacs. El cinquè partit es va endarrerir pel mal temps i es va  jugar (14/01/17) contra el Pere Vives -un dimecres aquesta vegada- i vam empatar (6-6). Ens van empatar a l’última jugada del partit. El sisè  partit -18/01/17- va ser contra el Monalco i vam guanyar (10-0). Els entrenaments ja anaven bé, tot i que hi havia algun despitat però això es pot arreglar. El setè partit(4/02/17) va ser contra la Acadèmia Igualada que van tornar a perdre(5-1) ja que aquell partit vam ser només 6 i només teníem un canvi. L’entrenador va optar per canviar la formació per la de rombe i pels que no coneixeu la formacio del rombe, us la il.lustrem aquí:

futbol

Quan els tocava defensar,  ho fèiem en quadrat, que és aquesta formació:

futbol2

El vuitè partit -11/2/17- vam prova aquesta formació. Ens tocava jugar contra el la Escola Pia que anaven primers i els vam guanyar (3-1), vam jugar molt bé i ara estem molt contents.