Bon estiu, de part de la Fanni, la nostra infermera escolar

Ens retrobem al setembre!

S’acaba el curs, tots tenim ganes de vacances i l’institut es buida d’alumnes. Classes, escales, patis i passadissos deixen de banda el seu aspecte habitual. Només silenci i calor.

S’acaba el curs i ens acomiadem, per uns mesos, de la CONSULTA OBERTA. Tancada per vacances, com l’institut. Aquell despatx acollidor, amb una taula i diverses cadires on veniu per parlar, per preguntar, per explicar-me, per desfogar-vos estarà tancat fins al curs vinent.

Alguns hi veniu amb timidesa; d’altres, molt decidits. Algú també m’ha vingut a veure perquè algun/a professor/a li ha recomanat. Hi ha qui ha vingut només perquè em vol conèixer i vol saber “què s’hi fa a la CONSULTA OBERTA”.  Totes i tots hi sou benvinguts, ja ho sabeu.

A vegades, em dieu “no sé per on començar…” i us recordo que sóc aquí per ajudar-vos, i el discurs flueix. Parlem amb calma, amb les mirades, la gestualitat, l’expressió, la complicitat i la confidencialitat, tot ajuda. I us escolto. I teniu el temps que calgui…i ens entenem, pactem, (amb algú fins i tot riem) i, si cal, ens tornem a veure la setmana següent.

Marxo de vacances contenta de tenir el privilegi de compartir cada setmana moments amb vosaltres i molt satisfeta per la feina feta. Sempre dic que amb vosaltres sempre aprenc.

Molt bon estiu a tothom. Cuideu-vos molt i fins al setembre!

FANNI VICH

Infermera del Programa Salut i Escola