Acte divendres 5 de novembre, a les 12h.

Benvolgudes famílies i alumnat,

Demà a les 12 farem un acte de rebuig a la violència i de suport a la noia que va patir els terribles del cap de setmana. És un acte compartit amb la resta de centres públics de secundària de la comarca perquè és des de la unitat i des de la col.lectivitat que hem d’erradicar la violència.

Aquesta tarda diversos alumnes han escrit textos i demà els llegirem, també recuperarem l’exposició de llibres per treballar i prevenir la violència, tindrem un punt lila… i les famílies podreu participar de l’acte des de la plaça. Posteriorment, us vindrem a llegir els textos. També hem cregut oportú canviar els colors de la pàgina web i del logo per fer encara més visible aquest rebuig i aquesta necessitat de reflexió, d’unitat i de pedagogia en favor d’un món sense violència. Des d’aquí li volem agrair al Pep Valls la seva inestimable col.laboració per transformar els colors del logo i col.laborar per fer-nos adonar del que ha passat i que no pot tornar a passar. I com sempre, a l’AMPA, que ha col.laborat amb la compra de materials per a l’acte de demà i que està intensament implicada amb la causa.

Demà us publicarem els textos perquè els pugueu llegir, compartir i comentar, conjuntament amb els vostres fills, perquè és conjuntament, des de la conversa, des de la pedagogia i col.lectivament que aconseguirem que fets com aquest no es repeteixin mai més.

JA N’HI HA PROU. NO HAURIA D’HAVER PASSAT. NO POT TORNAR A PASSAR!