3, 2, 1… C’est parti! Últims detalls de l’intercanvi

Hola, famílies,

Tal com ja sabeu, els alumnes que participen a l’intercanvi de francès, marxen amb la Maria Macià i l’Alba Sala el divendres 3 de maig. Ens trobarem a l’estació d’autobusos a les 8 del matí per carregar motxilles, passar llista i tan aviat com ho tinguem tot fet, marxarem. Després de poc més de deu hores de viatge (amb una parada llarga per dinar i algunes altres de curtes per descansar i estirar les cames), arribarem a Ruffec on ens esperaran els companys francesos.

Abans de marxar, però, hi ha unes quantes coses que caldria recordar.

DOCUMENTACIÓ:

Abans de l’1 de maig, necessitem tota la documentació escanejada o fotocopiada per poder viatjar a l’estranger. És a dir:

– Targeta Sanitària Europea vigent

– Declaració de permís de viatge a l’estranger per a menors expedit pels Mossos d’Esquadra

– DNI vigent de l’alumne

– Documents aportats pel certificat dels Mossos d’Esquadra: DNI del pare/mare que ha signat el document i el llibre de família.

Els originals d’aquests documents (menys dels documents aportats per la declaració de permís de viatge a l’estranger dels Mossos d’Esquadra que aniran fotocopiats juntament amb el certificat dels Mossos d’Esquadra original), caldrà que els alumnes els portin a l’hora de viatjar.

CONÈIXER RUFFEC:

On es troba Ruffec?

Com és Ruffec?

Quin temps tindran els nostres fills?

Com és l’institut que ens acull?

PREPARAR L’EQUIPATGE:

Motxilla o bossa: Preveure diners de butxaca, compte amb els objectes de valor o fràgils, petita farmaciola, paraigua, esmorzar i dinar pel viatge, algun dispositiu per escoltar música, carregador, llibre, carnet de voyage i material per escriure, càmera per fer fotos, portar fotografies vostres i de la nostra ciutat. Compte amb la quantitat de dolços i caramels que s’emporten. Documents originals per viatjar i fotocòpia dels documents aportats pel permís de viatge a l’estranger dels Mossos d’Esquadra.

L’equipatge (anirà al maleter de l’autocar): roba de primavera (combinar peces pel bon temps amb alguna jaqueta), roba de mudar i roba més esportiva i còmoda, un calçat de recanvi i unes sabatilles d’estar per casa, necesser, pijama i un petit regal per la família d’acollida. Des de l’institut ja hem passat la comanda de les tasses que ens heu demanat.

DURANT L’ESTADA:

Com contactar el meu fill? Assegureu-vos que té el Roaming activat al mòbil o bé que demani el wifi de la casa on estarà, d’aquesta manera us podreu comunicar per missatges o trucades i usar el whatsapp. També us vam facilitar els números de telèfon de les famílies, feu-ne ús i truqueu, si us és necessari. A la casa pot ser que tinguin Skype i podeu fer videotrucades.

Si voleu contactar-me, em podeu enviar un mail.

Què faran els vostres fills durant aquesta setmana?

divendres

Sopar de tast

Angoulême

Terra aventura

Picnic à Verteuil amb les famílies

Jocs

Institut 8h-10h

Jeux

Sortida 8h10
Tarda Arribada

En família Activitats esportives tots junts a l’institut Nanteuil

Verteuil

Arribada 20h
detalls voluntari voluntari Picnic

Picnic

voluntari dinar a l’institut picnic

I ens veiem a la TORNADA que serà el divendres 10 de maig cap allà les 20h del vespre. En cas d’imprevist, us avisaria per mail.

Per qualsevol dubte o comentari, contratemps o imprevist, feu-me un mail a 00alba.sala@insbadiaimargarit.cat o truqueu a l’institut.

À bientôt!!!