We are waiting for you

Les reporteres del programa d’Escoles Ambaixadores del Parlament Europeu del nostre institut han elaborat un mural per donar a conèixer Eslovàquia. El podreu trobar al punt d’informació sobre la Unió Europea que tenim situat a l’entrada de l’edifici.

Han creat aquest mural amb informacions bàsiques d’aquest país de la UE perquè dilluns arriba el Simon, un alumne provinent d’aquest país que gaudirà d’una beca Erasmus que li permetrà estudiar al nostre institut durant dos mesos. Ja us el presentarem en algun altre article més endavant.

I d’aquí una setmana, tindrem la visita d’una professora eslovaca del mateix institut que el Simon. Aquesta professora, Iveta, estarà entre nosaltres durant dues setmanes i els objectius de la seva visita són conèixer el nostre sistema educatiu, observar les classes de ciències i tecnologia del nostre institut i establir contactes ferms per tal de poder desenvolupar projectes col·laboratius en un futur no massa llunyà.

Simon, Iveta, we are waiting for you!